Trött...

Åååh, vad trött jag är och det värsta e att jag har gått upp en timme tidigare än jag behöver....
Tilda vaknade nämligen när Andreas gick upp.....

Elise är inte hemma, hon är hos mormor och morfar. Hon åkte i går och kommer hem på söndag. Hon är då ledig från skolan vilket innebär att jag kunde ta sovmorgon... i vanliga fall ska ju Elise lämnas till kl 8 och så lämnar jag Tilda efter det det vid ca 8.30. Men idag hade jag planerat det så bra att jag kunde lämna tilda kl 9 =)
Fast jag hade ju inte räknat med att jag skulle gå upp 06.30 då...

Men men... får väl sova en stund medans Tilda är på dagis idag... (haha eller hur, vem lurar jag? Har skit-svårt att somna mitt på dagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0