Vad gör man idag då?.....

Söndag liksom...
Jag hade ju tänkt att Adde inte skulle vara alltför sliten idag så att vi kunde flytta upp lite mer saker i det nya radhuset... typ möbler och så som man måste hjälpas åt med... men... han kom hem för typ en timme sedan så den planen sket sig ju ganska snabbt...

Elise är ute och leker i snön och Tilda har precis somnat... så jag håller på att packa lite iaf... det är ju sjukt hur mycket saker man har egentligen... och varje gång man flyttar så säger man:
-Aldrig mer... men det är ju inte ofta det faktiskt blir så...

Nehe, om man ska surfa runt lite på nätet nu då...

Jo förresten, jag bokade en kryssning igår. Den 29 januari drar vi iväg igen =)

Kommentarer
Postat av: susanne

Ja mycket saker har man, å man hittar saker dä man inte trodde hade saker oxå :-)

Kryssning igen :-) Fan va du åker båt. Vi tänkte oxå dra, fast när den lille kommit, du kan ju hänga på då. Vi tänkte dra ihop nga som vill fest loss som fan :-)

2008-11-23 @ 19:12:33
URL: http://stalkronan.blogg.se/
Postat av: susanne

men eftersom jag skall med och måste ha ngn som bär hem mig till hytten så så kan det vara bra om antingen du lr susanne e nyktra leeeer

2008-11-23 @ 22:16:33
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0