Andra visningen!

Ja igår blev den andra och sista visningen klar också.
Det hade kommit två nya par + två par som redan varit här på söndagen.

Idag ska mäklaren ringa runt till alla intresserade för att se om de fortfarande är med och så börjar förhoppningsvis en budgivning i morgon =)

Har fortfarande problem med halloween-kläderna... eller jag TROR att jag har bestämt mig för vad jag ska vara nu.... nämligen pirat... MEN nu blir jag ju lite snål vet ni =) För jag vet inte om jag har lust att lägga typ 300 spänn på en kostym jag endast kommer ha en dag liksom...? Hm, funderar annars på att sy den själv... men då kommer ju problemet att min symaskin suger verkligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0