uppdatering

jahapp, jag fick en liten pik igår av en viss Paula som tycker att det är dålig uppdatering i bloggen =)
Så det är väl bara att skriva på då.... Inte för att jag har nåt speciellt roligt att komma med.... jo en sak om Fröken Paula förståss, men eftersom jag är så dålig på datorer och länkar och skit + att jag måste kolla med henne att det är ok först att jag länkar til det jag vill så kommer det ett nytt inlägg senare idag!

Annars då? Jo vi sitter som på nålar inför visning på söndag och måndag! Det är ju inte riktigt rätt tid att sälja just nu, men vad ska vi göra? Det vi flyttar till vill vi ju verkligen ha båda två, vi ville absolut inte missa den här chansen! Så, det är bara att hålla tummarna!
Nåt som gör mig liiite lugnare är att vi iaf vet att det är två stycken som är väldigt sugna på det här och den ena är villig att ge mer än utgånspriset =)  Skönt skönt!

Annars rullar livet på som vanligt. Elise går i skolan och tycker det är jättekul... dock är jag lite besviken på 6-års verksamheten, jag ser det bara som en förlängning på dagis egentligen... nu har dom typ börjat ljuda bokstäver... vilket Elise redan kan... hon kan ju både läsa och skriva själv så det känns ju inte som att hon utvecklas speciellt mycket... men men, jag läser och skriver mycket med henne hemma ist då =)

Tilda går på dagis hon och även hon trivs som fisken i vattnet! Alltså Tilda hahaha henne måste vi fan ha fått för våra synder! Man får inte en lugn stund så länge hon är med haha raka motsatsen till Elise som är och alltid har varit väldigt lugn!

Kommentarer
Postat av: Lillsessan

men jag ser ingen diskussion här...ser ju jättelungt ut :-)



fick du problem på dagiset eller vad händer?



känner mig utanför



snyft



2008-10-22 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0