lista...

Hittade en lista hos Jessica som var lite rolig:

Rolig

Enligt listan i min telefonbok:

Har du kysst nummer sju?
hehe nej, det är ju Anders... Michaelas pojkvän
Har du träffat nummer nio i veckan?
Nej, det var typ 4 år sedan jag träffade henne...
Älskar du nummer tio?
Nej, det är en "ytlig bekant"
Är nummer elva en sötnos?
jaa, det är ju Ceci
Är nummer femton en bästis?
haha nej, men en bra kompis till min dotter =)
Har nummer sexton gått i samma klass som du?
nej, men i klassen under mig i Vreten =) Det är Ela!
Brukar du hänga med nummer nitton?
Brukade! När vi typ gick i högstadiet
Är nummer tjugo bra?
Absolut! (evelina)
Gillar du nummer tjugosex?
haha IQ-svar ba! Nja kan väl inte påstå att jag gillar det... eller ja det beror väl på vem som har pratat in ett meddelande.
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?

japp, det har han

Hur känner du nummer trettioåtta?
Det är min kusin
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Eh, nej... Det är ju Linéa liksom?
Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Chefen haha! Har känt honom sedan i Juni i år =)


Kommentarer
Postat av: åsa

kul att du tittade in hos mig...alltid kul att hitta nån man känner igenn

2008-09-29 @ 10:57:27
URL: http://www.minainretankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0