Oj oj oj

Det var ett tag sedan jag bloggade ser jag.... men har liksom inte haft nån lust....

Har haft lite annat att tänka på. Dels så har jag jobbat och när jag kommer hem prioriterar jag barnen...inte datan...

Sen är vi på väg att flytta... eller ja vi måste ju sälja vårat radhus först... men hela grejen runt det här har tagit mycket tid och energi... det har varit snack med banken om lån, vi har intressenter som vill flytta in här, vi har kontakt med en mäklare... men ska vi verkligen sälja genom en mäklare? Vad tjänar vi mest på? Ju mer vi säljer för här... ju mindre månadskostnad får vi när vi flyttar... Ja det är mycket att tänka på...

Men men det blir nog bra till slut! Just nu ser jag fram emot att båda barnen får ett EGET rum och att vi har ett rum över tom som vi inte vet vad vi ska göra med... kanske en walk-in-closet? *blink blink älskling*

Kommentarer
Postat av: Helle

Nä, jag har inte det. Iaf inte så tidigt på morgonen. Lutar åt att Charlie får följa med, men mest troligt får jag stanna hemma :(

2008-09-09 @ 19:58:17
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: nina

men... vart skall ni då? fort inom sandhamn eller?

2008-09-11 @ 08:04:27
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0