Ang begravningen

Tack så jättemycket för era åsikter...
Vet fortfarande inte vad jag tycker dock...

Nina: ja men absolut, du vet ju hur elise är som person. Hon är tuff! Så jag tror att hon klarar av begravningen.

Anonym: Vad roligt att ni hade en så bra präst som tog sig tid för din dotter. Det tror jag kan ha hjälpt till väldigt mycket.. alltså att hon förstår mer vad som verkligen har hänt.

Anna: Usch vad tråkigt att höra att du önskar att du inte hade varit med.. Det är just det jag är rädd för... vet hon VERKLIGEN vad hon ger sig in på när hon säger att hon vill vara med?

Nej det är inte lätt det här det vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: nina

tillslut är det bara du som kan bestämma men coco klarade av pappas begravning och jag är glad att hon fick vara med.

det enda du bör tänka på om hon följer med är att inte glömma henne, håll henne i handen, krama om henne när hon börjar gråta (vilket hon lär göra efter som alla andra gråter)



vad tycker andreas?

2009-04-29 @ 11:07:50
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad gullig du är :D! Men det löste sig. Marcus var hemma med honom helt enkelt.



Kram





Beklagar det där med din mormor förresten :/. HAr dock ingen erfarenhet av barn på begrvningar. Vi fick "aldrig" gå. Inte för att det var så många som gick bort kanske, men ja. Var på min första när jag var typ 18 eller nåt. Tror jag..

2009-05-01 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0