Hej igen...

Ja nu är jag tillbaka på banan och tycker det är dags att börja skriva igen...

Vart var vi nånstans då?... jo påsken har ju varit... hm, ska se om jag kan komma ihåg vad som gjordes då...
Fredag: Fick besök av Nina och Susannes med familj. Det var riktigt kul.. Otroligt trevliga människor det där ska ni veta =)
Fan jag önskar ju att dom ville flytta tillbaka till nynäs så att man kunde umgås oftare... men det är ju det där med jobbmöjligheter...tyvärr.
Dom fick gå husesyn här då det var första gången dom var här, men sen satt vi ute och fikade och barnen sprang runt =)

Senare på kvällen åt vi middag med ett par grannar och efter det åkte vi till bowlinghallen för att titta när några andra grannar var med i nån bowling-turnering.
Jag tog en öl i bowlinghallen, men sen ville jag inte ha mer... Andreas och ena grannen däremot.. dom var törstiga... det slutade med att dom satt här hos oss till kl 5 på morgonen ungefär.. fast då hade även en till granne kommit hit.
(haha mycket grannar blev det)

Lördag: Hela förmiddagen var vi ute.. eller ja, jag och barnen iaf.. Andreas var ganska trött sen dagen innan=)
Sen kom mina föräldrar hit på påskmiddag.. och dom stannade kvar ett bra tag efter det. Det var riktigt kul!
Mina föräldrar brukar nämligen ofta ha så mycket för sig att när dom kommer så stannar dom inte så länge...
Just det barnen letade ju påskägg också... och usch... vi kommer ju ha godis i ett halvår framöver tror jag... så går det när man inte pratar hahaha.
Jag köpte en stor påse godis på fredagen som skulle ligga i ungarnas påskägg. När jag kom hem visade det sig att Andreas hade köpt en typ dubbelt så stor påse...
Plus att barnen då fick påskägg av mormor& morfar och av farmor!

Söndag: Hm, ja vad gjorde vi på söndagen tro...?
Ja vi var väl ute som vanligt.. ja jo det var vi ja.. vi höll på en del på tomten faktiskt!
Men det var väl typ det... tror jag...?

Måndag: Ja på måndagen var man ju också ledig.. tror att det var den dagen Andreas hjälpte grannen att bygga balkong typ hela dagen.. så då hände det inte speciellt mycket annat, jag var ute med barnen och lekte typ..

Jaha nähä, det var väl våran påsk då...

Ja sen har jag ju fortsatt med min tatuering... nu är det inte såå mycket kvar... 2 sittningar till kanske... sen lägger jag ut bilder =)

Sen är det mesta inför mormors begravning bestämt nu... efter mycket om och men...
Jag säger bara det: ni som har en släkt som kommer överens och som gillar varandra... GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0