Skolan...

Har ju glömt att berätta... vi var på utvecklingssamtal härom dagen och det gick ju som det gick...
Med Elise är allt bra, det är inte det... men jag och hennes fröken har lite delade meningar om vissa saker tyvärr...
Jag tycker tex inte att det är ok att rita på barnens händer... men det tycker hon.
(det var en lek som heter typ höger/vänster-leken. Då fick alla barn ett H på högerhanden...)
Personligen tycker jag att man hade kunnat lösa det på ett annat sätt... typ ett band runt handleden eller nåt.. för att nåt av det första man lär sina barn när det kommer till pennor är ju att inte rita på kroppen... eller har jag fel!?

Sen Trulle... ja honom ska vi inte ens prata om...
Dom lurar i barnen att Trulle (en nalle) är "riktig"... han kan tydligen prata och grejer... nä alltså som sagt ingen idé att ens gå in på det haha. Ni som har "träffat" Trulle vet vad jag pratar om =)

Nej nu ser jag sååå fram emot att Elise ska börja i ettan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte så smart att rita på kroppen.. själv är jag allergisk och får utslag och det kliar och har man inte allergi så kan den framkallas av såna starka saker som tusch. Och håller med dig, man kämpar som förälder för vad som är rätt och fel och så kommer skolan och gör tvärtemot! tycker verkligen inte det är ok att rita på händer eller kroppen överhuvud taget. lite smink kan gå bra ;)

2009-04-24 @ 20:02:43
Postat av: Helena

ler stort

2009-04-27 @ 09:35:33
Postat av: Anonym

LER STORT HÄR MED!!!

2009-04-28 @ 20:32:29
Postat av: Anonym

haha ni bara ler, vad är hemligheten??

2009-04-29 @ 10:08:15
Postat av: Mickan

ja det var ju alltså jag själv som skrev det sista haha

2009-04-29 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0