Agerar målare

Japp idag äntligen har jag börjat måla panelen i hallen!
Den var så fruktansvärt ful. Ja själva panelen i sig är inte speciellt snygg men det värsta var verkligen färgen... den är typ kräk-grön? HUR kan man ens komma på tanken att måla i den färgen?.. ska se om jag har nåt kort på det...


Hade visst ingen bra bild.. men på det här kortet så ser man ju nere i vänstra hörnet!
Nu blir den grå!!! Fan vad nice! Ska lägga in bild när jag är färdig så ni får se hur duktig jag är hahaha.

Fisken då: jo han lever fortfarande... men han simmar som sagt åt fel håll...
Funderar skarpt på att ta upp den och låta den dö ist för att han ska pinas som han gör nu...
Fast jag vet ju inte om han pinas... jag menar om han har fel på balanssinnet så kanske han inte fattar att han är åt fel håll?? Fast å andra sidan så får han ju inte i sig nån mat heller eftersom han inte simmar uppåt och äter som en normal fisk gör...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0