Död fisk??

Hm, jag undrar jag om inte Elise andra fisk kommer dö idag... Hennes andra fisk Stanley har ju redan dött så nu är det väl Dennis tur...
Fast man vet inte med den där fisken alltså... han är bra skum.
Typ varje gång han har ätit så lägger han sig på rygg och man tror att han är på väg att dö... men sen efter ett tag så är han på fötter igen (fast så kan man ju inte säga om en fisk kanske???). Han kanske blir lite "eftermatentrött" bara.
Men idag iaf så har han legat på rygg hela dagen. Fast inte vid ytan, utan mitt i liksom! Och så fort han kommer upp till ytan så åker han ner igen...?
Och ibland ser jag såna där blubb-blubb rörelser med munnen. Nej jag fattar ingenting.
Fast mig kvittar det ju om han dör eller inte känner jag... en fisk liksom...Men Elise kanske tycker att det är lite tråkigt..?
Eller gör hon verkligen det? Hon kommer ju inte ens ihåg att ge den mat... jo två gånger i månaden kanske hahaha.
(vill tillägga då att jag och Andreas ger den mat varje dag... så att ingen tror att den får mat endast två gånger i månaden).

Kommentarer
Postat av: Natalie

ghahahhaahhahahahaahhahahahaah...du e så sjuuuuk!!!

2009-08-28 @ 13:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0