Jäklarns vilken dålig uppdatering!

Hahaha ja nu var det bra länge sedan som jag uppdaterade här...

Men det har ju varit sommar liksom... inte sitter jag väl vid datan då... nej nej ut i solen och shteeek!

Jaha vad har hänt under tiden jag har varit borta då... Tilda har hunnit fylla 3 år och Elise stora tjejen har börjat i första klass!!!

Det är nåt fel på inställningarna på datan så jag kan inte få in några bilder från kameran... men så fort jag (läs någon annan) har löst det så kommer det bilder :-)

Guud vet verkligen inte vad jag ska skriva om...

Sist jag skrev så skulle vi på garagefesten va? Ja iaf så var det skitkul... dock slutade det lite tråkigt... men men det löste sig till slut det också!
Jo bilder därifrån har jag nog på datan redan... ska kika.. jo men visst!
.              

Hinner inte lägga upp fler bilder just nu för jag ska hämta Tilda på dagis... men det där var iaf innan vi gick till festen.

I nästa inlägg kommer lite bilder när vi e på plats också då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0