En halv dag senare!

.... NU sover Tilda!! Har försökt få henne att sova hur länge som helst ju..

Sist jag skrev så höll hon ju på att somna i mitt knä... men så fort jag lite tyst sa:
- vi går och lägger oss i sängen ist. DÅ blev hon klarvaken minsann =)
haha skitunge!

Hoppas hon mår bättre efter att hon har sovit nu.

Själv har jag huvudvärk... men det hör ju till vardagen när det gäller mig... Måste ta tag i det där med glasögon nu!! Till jul kanske... man kanske ska köpa det till sig själv i julklapp?

Ni som har barn förresten... eller aa ni andra också för den delen.. har ni kollat på julkalendern, och i sånna fall vad tycker ni om den?

Jag tycker ju att det var mycket bättre när man var yngre, fast det kan ju ha att göra med att man själv var barn då. Eller jag vet inte. Fast den i år verkar ganska ok ändå måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0