Fredag!!

Äntligen fredag tänkte jag säga.. men har ju bara jobbat tre dagar den här veckan så.. jag kanske inte kan säga så... jaja skönt att det är fredag iaf =)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... JO, fick brev från sjukan idag och vi fick tid till den första röntgen idag, tyvärr hann vi inte få en tid innan jul, men i januari iaf. Nu inväntar vi bara två röntgentider till.

Hahaha just det måste berätta om en rolig sak!

Helena (som jag har skrivit om förut och som även brukar kommentera med avsändaren din fru), hon har två barn. Oliwer på 7 år och Alwa på 4. Härom dagen hemma hos dom så lät det så här:

Alwa:
-nån har ritat i soffan...
Helena:
-Vem har ritat i soffan?
Alwa:
-Oliwer!
Helena (som har lyft på kuddarna i soffan och känner igen krumelurerna)
-Nej det är du som har ritat!
Alwa tittar med stora ögon och säger:
-det var jesus!!!
Helena:
Men det är inge kul, det är inget man skojar om! (även fast hon själv inte kunde hålla sig för skratt när hon fick det som svar).
Alwa:
-Men jag lovar mamma det var Jesus!

Hahaha sköön ju, 4 år och världens fantasi!!

Jaha, nä ska fixa maten nu... kanske skriver igen senare!



Kommentarer
Postat av: Jessica

haha ahh tack :)



näe, dom kommer ligga kvar.. polkakäpparna har nämligen 3 år på nacken :P

2009-12-04 @ 18:08:44
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0