Här avlöser vi varandra...

Jisses vilken otur vi har haft här hemma...
Det började efter att jag tagit vaccinet.. då låg ju jag däckad i två dagar.. När jag nästan var bra igen åkte Elise på öroninflammation... När hon var bra igen och jag tänkte skicka henne till skolan, nä då har Tilda blivit magsjuk..Dock varade det bara i två dagar... men man ska inte ropa hej sörrni... nej nej, då går BÅDA barnen och blir hostiga.. ORDENTLIGT hostiga.. dom har ju knappt kunnat sova på nätterna (och inte vi heller för den delen). Igår vaknade jag med migrän, så Andreas fick stanna hemma och ta hand om barnen, men tror ni inte han blir sjuk då?? Jo, självklart.. det var precis som att han reagerade på vaccinet sådär en vecka efter... Och jag själv känner mig inte riktigt pigg.. snorig och ont i halsen, men inte så farligt ändå.

Ska strax iväg och lämna Elise i skolan, för hon har inte hostat under natten (peppar peppar), och hon har tjatat varje dag om att hon vill till skolan.. det är klart hon har ju inte lekt med någon på hela veckan liksom..

Tilda få vara hemma idag med.. för hon har verkligen jobbig hosta.. låter som krupp-hosta ni vet..

I morgon är det julbord iaf.. NÅT att se fram emot! Då kommer svärmor hit och passar barnen.

Kommentarer
Postat av: nina

här hemma har de minsta barnen ögoninlammation och den större har öroninlammation.

susanne e kärlekssjuk och jag.. jag e bara sjuk som vanligt ler

2009-12-20 @ 14:20:25
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0