Helvete...

... vad jag mår!!! Det var verkligen länge sedan jag mådde så här dåligt! Jag har feber, frossa, huvudvärk, ledvärk och satans ont i armen!

Jobbade bara halvdag idag sen åkte jag hem och la mig på soffan, och tillslut somnade jag...
Sen ringde telefonen och det slutade med att grannen hämtade båda barnen, vilket var jätteskönt! Jag hade verkligen inte orkat det själv..

Och till Katti: nej klart du inte är blockad! =) Jag har tagit bort facebook helt enkelt. Och som du säger, ja jag har en del annat att tänka på.

Nej om man ska återta soff-position kanske, där är det iaf lite varmt under täcket.


Kommentarer
Postat av: katti

Hej söt..:)

Bra... då följer jag dig på din blogg..:)

Har ju tid nu, har blivit varslad från mitt

jobb....:( Så nu tillhör jag den stora

skaran av arbetssökande... fast tur man e

så gammal så att man får avgångsvederlag

så man inte behöver panika när det gäller

ekonomin... Fast jag e ju katti slösare så

jag får nog hålla mig borta från köpcentrum

ett tag. Många kramar från faster...

2009-12-11 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0