Helvetesnatt...

Ja det är vad jag har haft inatt... Tilda har inte varit rolig alls... hon har hostat och snorat och kissat i sängen och grinat och vaknat för att hon ville ta av sig sin pyamas... till slut kom hon och la sig i våran säng... och då sover man ju som en påse nötter. Hon är inte stor... men fan, hon kan ta stor plats!!

Nu sitter vi här vid datan och kollar på youtube... det enda Tilda vill höra är "rosa helikopter"... jag börjar ju tröttna lite smått nu vill jag lova =)

Nä nu håller hon på att somna i knät på mig... så tror nog att vi ska lägga oss i sängen tillsammans och vila lite!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hon kan komma hem till mig, jag gillar också "rosa helikopter"=)

Krya på er!

2009-12-03 @ 13:16:34
Postat av: susanne

gud rosa helikopter :-) mins att jag lyssnade på den som bara sjutton när den var ny :-)

2009-12-03 @ 18:40:30
URL: http://stalisstalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0