Huvudvärk!!!

Alltså min huvudvärk blir verkligen bara värre!!
Och inte vågar jag ta någon värktablett heller... Alvedon och sånt skit funkar ju inte på mig...Måste ha starkare..
Men nu är det ju så att när man tar dom tabletterna jag tar så är det viktigt att man inte har druckit alkohol på två dagar innan... jag som drack vin i tisdags... absolut inte mycket, inte ens två glas.. men ändå.. det är ju fortfarande alkohol liksom...

Måste boka läkartid för att få ny medicin... Inte pga alkoholen, för jag dricker fan aldrig nästan... men det pratades om att jag skulle få en annan som var bättre... mm det ska kollas upp.. slutar tidigt i morgon så jag kanske hinner ringa då.. Fast då är det väl stängt (självklart, man bor ju i nynäs så vad kan man förvänta sig?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0