Seg...

Jag har verkligen varit seg idag... har typ sovit bort hela dagen...?

Igår skulle vi över till grannarna för en kopp kaffe/te.. tanken var väl inte att vi skulle vara där så länge... men det slutade med att vi var hemma runt 2-tiden. Då hade båda barnen somnat på soffan =)
Tur att det var så nära då, så vi tog ett varsit barn och gick våra 20 steg hemåt typ haha.

Nu är älsklingen iväg och köper tomater (usch om du frågar mig) men vi ska äta soppa och varma smörgåsar idag och han ville ha det till så...

I morgon är det söndag... vad händer då? Älsklingen ska iväg med sin andra älskling (hojen) så jag blir ensam hemma med barnen... funderar på om man kanske ska ta och baka lite... lussebullar eller pepparkakor kanske?
Eller julgodis??!! Jag fullkomligt älskar julgodis =)

Nä ska man baka med barnen så är det lussebullar eller pepparkakor som gäller! Det andra är ju inte så kul för dom kanske... stå och titta på när mamma rör runt i knäcken liksom!?

Kommentarer
Postat av: nina

älskar att baka julgodis. ni kan göra masipanfigurer och doppa i choklad, det kan barnen göra tillsammns med dig.

2009-12-06 @ 09:19:59
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0