Söndag...

Ja då var det söndag igen då... Dagen har spenderats hemma hos Helena medans min karl har spenderat dagen på en cross....

Nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem så att vi kan åka och handla mat. Idag har jag beställt tacos *mums*

Tilda mår bra nu iaf så i morgon blir det dagis för henne!

Sen ska jag försöka forska lite i den här bacon-flunsan-sprutan... tydligen så ska alla få ta den nu...?
Nån som vet? Och isf vart och när får jag ta den? Barnen är ju klara så det är bara jag och Andreas kvar liksom...
Eller barnen är ju inte klara KLARA... de har ju en dos kvar om jag inte tar fel... för visst ska väl dom ta två gånger? Elise fick ju ta i skolan och jag hoppas att dom har varit smarta då och tar dit sköterskorna igen efter 3 veckor, eller hur lång tid man nu skulle ha mellan?
Så kanske man kan passa på att ta på oss andra då när Tilda ska tillbaka... äsch jag vet inte... jobbigt det blev nu när man ska försöka planera... lika bra att inte planera alls... det blir som det blir helt enkelt... eller nåt haha.
Säg till om ni fattar vad jag skriver om, för det gör jag knappt själv just nu...

Men men, nu ska jag få ungarna att sätta på sig ytterkläderna så vi kan åka och handla.

Hare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0