Vaccinering

Nu är hela familjen vaccinerad!! Barnen fick ju för typ 3 veckor sedan, men idag var det våran tur =)
Börjar känna lite i armen nu när jag lyfter den uppåt... peppar peppar, hoppas det inte blir nåt mer än det.
Det värsta är ju att jag har tagit i högerarmen, och jag är ju högerhänt. Anledningen till det är min tatuering på vänster arm.. den är ju heltäckande så hon ville inte ta där. På andra armen har jag också en tatuering, men där har jag "fri hud" eller vad man ska säga. Fast nåt som är konstigt dock: Andreas fick i den armen där han har störst tatuering... och dom tog där den var heltäckande...?

Kommentarer
Postat av: Natalie Puff Duff

Jag fick oxå det igår!! Har du oxå grisöron idag??

2009-12-10 @ 07:22:40
Postat av: katti

Hej söt..:)

Har du tagit bortfacebook? Eller är jag blockad..:(

Förstår att du har mycket nu med allt....

Önskar dig och familjen en trevlig jul från min familj. Kattis, kim och nathalie...puss

2009-12-10 @ 09:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0