Jaha Elise fyllde år ja!

Ja i söndags blev hon som sagt hela 7 år!!
Mina föräldrar var och firade henne redan i lördags pga olika omständigheter som jag väljer att inte skriva i bloggen just nu...
Iaf på söndags-morgonen fick Elise frukost och presenter på sängen.
Sen åkte vi till ishallen för att åka skridskor. Det var första gången  Tilda var med och...haha..ja det var ju en upplevelse =)

Sen var det tänkt att vi inte skulle ha vuxen-kalas förrän nästa helg (då allt blev så fel för att mina föräldrar inte kunde komma...) Gud vad jobbigt det är att förklara när jag inte kan skriva ut anledningen... men jag kommer att kunna berätta i sinom tid... men av respekt för andra så väljer jag att vänta...

Ja iaf så tyckte Helena att det är klart att hon ska känna att hon verkligen fyller år idag! Så hon kom över med sina barn och fikade, och så hade hon köpt med sig presenter, även fast hennes barn ska komma på barnkalaset nästa helg.
Hon e så go!!
+att hon hade gjort i ordning världens sötaste blomma (ett måste när man fyller år enligt henne). Det var en gurka i en kruka, på gurkan satt det fast jungfrututtar (geléhallon) och i krukan låg det annat godis.

Sen kom även Michaela, Anders och Vilda hit. Och senare kom också Elise farmor.
Så det blev en bra födelsedag för henne iaf!

Nästa helg blir ju rolig också,först på lördagen ska Elise på kalas i högdalen. Det slutar kl 13. Sen åker vi hem så att vi är hemma till 14 för då kommer resten av släkten och firar henne. På söndagen sen är det dags för Elise kalas, och hon har bestämt sig för att ha bowling-kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0