Jahaja...

Dags att skriva nåt igen då?
Nu har jag hämtat mig efter kryssningen hahaha. Ni som inte var med missade ju nåt kan jag säga!
En riktigt rolig men svinig resa =)

Lite bilder då kanske...

festen började i denna hytt champangen flödade min favvo-drink =) Tog kort på mig själv, vilket alltid blir lika snyggt...eller..? korridor-mingel Sofie var på bra humör jag och Cribba  ja vad säger man..+ hahahaha jävla het asså sliten? haha sååå snygga det sprutades lite  dans   hon behöver en hjälpande hand eller två haha nykter??? 
     


Grabbarna grus somnade en efter en haha. Det började med att Adde somnade.. jag fick inte liv i honom så jag hämtade förstärkning i form av John.. ja då däckade han.. Jag gick iväg och hittade Erik.. bad honom om hjälp för att väcka två däckade grabbar i hytten.. jo men visst... ni ser ju hur det slutade hahaha
    

På vägen hem:
         


Ok, och nu till det grisigaste på hela kryssningen! Hahaha alltså om du är känslig bör du titta bort.... men det är inte så hemskt som det ser ut.. Även fast han under kryssningen kallades för bajsmannen så är det inte riktigt så illa... det är bara oboy, blandat med kaffe och öl... om jag inte minns fel?












Ja jag orkar inte sitta och återberätta kryssningen, utan låter bilderna tala för sig själva eller vad man brukar säga =)

Kommentarer
Postat av: Lillsessan

hahahahaha....fan vilken jävla kryssning! Såg helt galet ut tjejen :-p



snygg frilla också ;-)

kramis

2009-02-03 @ 13:06:39
URL: http://www.lillsessan08.wordpress.com
Postat av: susanne

Sköna bilder...å som gamal nynäshamnare så var de endel gamla ansikten...kul att se hur dom ser ut idag :-)

2009-02-05 @ 01:20:25
URL: http://stalkronan.blogg.se/
Postat av: susanne

glömde nämna frisyren...SKIT SNYGGT...

2009-02-05 @ 01:21:59
URL: http://stalkronan.blogg.se/
Postat av: natah

Vad snygg du blev i håret :D

2009-02-10 @ 00:02:03
URL: http://natahpatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0