Måndag...

Kul rubrik... men det är ju måndag så...

Jaha vad har hänt idag då? Inte mycket... Hämtade Elise och Tilda för en stund sedan. När jag hämtade Tilda så såg jag på tavlan i hallen på dagis att det var föräldramöte ikväll... det hade jag helt glömt bort! Vill ju inte missa första mötet på den nya avdelningen, nu får man ju se lite mer vems barn som är vems och så... har ju inte träffat alla än då man hämtar och lämnar vid olika tider.

I morgon är det sjukan som gäller. För er som har missat det så är det dags för Elise röntgen!
Efter den här röntgen så ska det beslutas om operation... blir det ens en? Ska vi vänta ett år till och kolla igen då? Är det kanske akut?

Ja svaret får vi i morgon.. eller nej det får vi ju inte förresten... För dom ska ju alltid kolla igenom bilderna och så innan vi får veta nåt! Jaja man kanske kan få ett hum om hur det blir iaf...

Ni har väl inte glömt att besöka Elise blogg förresten? Den där jag har tänkt att följa hennes liv från "sned till rak".
Adressen är iaf: http://elisekampmotskolios.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Tommy

SV: Det kommer bild på katten så fort jag lyckats fånga henne på bild.. kan bli svårt, men jag ska försöka imorrn.. Hon är lite rädd av sig.. :)

2009-02-17 @ 20:36:51
URL: http://www.tommysoderman.com
Postat av: katti

ha ha.. ja blogspot är det. Men tänk på att faster börjar att bli gammal och senil.. kramis

2009-02-19 @ 19:02:10
URL: http://cattts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0