Mycket att skriva om...

Ja det har jag men jag har inte haft tid...
I morgon ska jag försöka ta mig tid till att sammanfatta mina senaste dagar...

Bla så har vi ju varit på röntgen med Elise och därifrån finns det lite bilder...

Jag håller på att städa hemma och fotade lite.. tänkte att ni kanske vill se hur vi bor nu.. men än så länge har jag bara fotat ena badrummet.. får se om det kommer mer i morgon...

Idag har jag varit med Elise i skolan, tänkte berätta lite om det också...

Ja det är vad ni har att vänta er i morgon =) Förhoppningsvis! Måste verkligen se till att få ordning hemma tills på söndag då Elise blir STORA tjejen! Hela 7 år!! Alltså fatta vad stor hon blir!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0