Tidsfördriv

1. vad heter du? Micaela Marie Jangbåge
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Just nu är jag väl nöjd med mitt namn... eller ja det duger iaf. Men för ett par år sedan var jag såå nära på att byta.. då till Stephanie.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte.. har för mig att dom pratade om Rose (min mamma heter Rose-Marie) men tack vare min bror fick jag heta Micaela! Tack!!
4. vilket stjärntecken är du? Fisk
5. vilken årgång är du? -83
6. vart bor du? Nynäshamn
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 5 gånger.
9. vart skulle du vilja bo?Trivs bra där jag bor faktiskt
10. vilken skolklass? vadå vilken skolklass? Har ju slutat för länge sedan!
11. vad vill du bli när du blir äldre? Vill öppna eget (då med naglar)

UTSEENDE
1. hur lång är du? 158 cm
2. hur mycket väger du? 50 kg

3. hårfärg och frisyr? Brunt kort
4. ögonfärg? blå
5. mest nöjd med? hm.. ögonen kanske?
6. minst nöjd med? Alla som känner mig vet.. haha men det ska det bli ändring på i sinom tid
7. skostorlek? 36
8. glasögon? inte för tillfället då Tilda har tagit sönder dom...
9. har du några piercingar/tatueringar? Japp både och.. men mest tatueringar

FAVORITER
1. filmer? oj, jag är inte så mycket för filmer.. men isf komedier
2. låtar? helt olika
3. årstider? det måste väl bli sommar och vår då
4. mat/dryck? thai e gott.. och dryck.. ja jag är en sån tråkig människa som älskar vatten
5. djur? Hund, har ingen själv och har inte haft heller... men jag skulle vilja ha =)
6. färg? svart går alltid hem.. annars brunt, beige..
7. parfym? oj, det finns många.. 
8. tv-program? Desperate housewives
9. ämne i skolan? När jag gick så var det dansen som var roligast
10. sysselsättning? oj svårt, umgås med familjen.. fixa med naglar.. shoppa, ja det finns mycket

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Just nu är det mest vinterjackan.. den får hänga med ett tag till
2. vad använder du just nu för skor? Oj, det är helt olika.. beroende på vad jag har för kläder.. och vad det är för väder
3. favoritfärg på kläder? ja säger väl svart här också då
4. favoritmaterial på kläder? hm.. skönt?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? finns ju jättemycket.. men en skinnjacka skulle inte sitta fel =)
6. favoritaffärer? Gina, H&M,
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? oj, ingen aning..
8. favoritmärke? Inget speciellt
9. vad har du för byxstorlek? 26 tror jag..
10. vad har du för tröjstorlek? XS-S 34/36

BLANDAT
1. vad heter din farmor? Doris
2. vad är du beroende av? inget speciellt tror jag...
3. vilket land kommer du i från? sverige
4. vilken sorts lipsyl använder du? använder mest läppglans faktiskt..
5. vad tror du på? mig själv
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? jag är ju döpt.. så därmed kristen.. men är inte troende.
7. vad köpte du senast? bananer
8.har du nåt husdjur? Fisken Dennis.. hade en till (Stanley) men han dog..
9. vad bor du i? Radhus


Kommentarer
Postat av: anneli

:)

2009-02-26 @ 09:26:21
URL: http://alltidanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0