Tjaba Tjena Hallå

Vi bowlade i fredags ja, det var riktigt trevligt faktiskt.. Så skönt att bara VARA.
Inga barn och inga gubbar var med... bara tjejorna =)
Och naglarna klarade sig NÄSTAN, bara en liten flisa på långfingret haha.

Sen kom lördagen... gjorde typ ingenting... jo kollade på melodifestivalen... Och det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig...
Kvällens första uppträdande var ju SJUKT bra enligt mig! Diggade den som fan (Nina). Jag tänkte att hon var självklar till globen.. men nej, hon gick inte ens vidare till andra chansen...? Nej det sög ju!

Söndagen då? Ja då gick jag på bio med Elise. Vi såg BOLT. Och den var faktiskt bra måste jag säga... mycket bättre än den vi såg sist: Kung Fu Panda.

Och nu är det måndag igen... Nu på dagen har jag städat och tvättat hemma medans barnen har varit på dagis och i skolan.
Elise är just nu hemma hos en kompis och Tilda ligger och sover på soffan... det verkar som att hon är på väg att bli sjuk IGEN! Nä, peppar peppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0