Hemma med sjukling

Ja då var det dags för Tilda att vara sjuk igen då... Stackarn.. den här febern hittar henne allt för ofta!

Senast hon hade feber var i mellandagarna. Vi har räknat ut att hon har feber ca 1 gång/månad. Försöker få tag på bvc, men självklart har dom som alla andra väldigt korta telefontider och liknande...

Nu har även hostan kommit tillbaka...

Usch för att vara hemma med Tilda när hon är sjuk.. för hon är sååå otroligt mammig, hon hänger efter mig precis hela tiden  och även när Andreas kommer hem så är det bara jag som gäller. Sen är hon grinig typ hela tiden och vägrar sova. Jag gick ut med henne en sväng idag och då somnade hon i vagnen, men tyvärr så hostar hon mer när hon är ute .. så om hon får så mycket sömn vet jag inte...

Nä ska försöka roa henne en stund till nu då... men först ska hon få skriva ett par rader (hon sitter i mitt knä och knappar så jag får sudda typ hela tiden)

3,39651532256,m, mmn  vbfgbh jnjhnnh h  . . .. l....,,,mmnbbbbbbvvvx25288888888/8888888851041485
,,mc n x5434touqk.nm m.jgdsaMM,MMMMMMMMMMNBVXX§134671ewerffffggggggggggggggggggggggggggggfggfdfdasjjjjjjjjjjjjjjjsjjjjjjj,,,. .jm.j,m.k


oups nu måste jag ta över... hon lyckades ta bort allt runt om.. alltså allt jag ser nu är blogg.se-sidan...Inget "fönster att skriva internet-adresser i... och "startknappen" är också borta... hm, nån F-knapp var det.. hur lyckas jag få fram det nu igen då...åååh, jag som är så totalt oteknisk...


Kommentarer
Postat av: FASTER

Jag har listat ut vad Tilda skrev.... puss. P.S Din blogg är riktigt proffsig. I LIKE

2009-01-23 @ 11:58:29
URL: http://cattts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0