Lite uppdatering kanske...

Ja jag har inte haft så mycket tid att sitta här.. men det har ju ändå inte hänt nåt speciellt kul så...

Ja förutom att jag har klippt mig då =) Fick en tid redan i lördags. Nu är jag korthårig vill jag lova hihi, men jag blev jättenöjd.. försökte ta kort på mig själv men det blev fan inge bra.. så jag vill inte lägga upp dom =)
På torsdag åker jag på kryssning så då kommer det säkert bilder på det. När man ändå är lite fixad i fejjan och så =)

Mhm annars då? Tilda är på bättringsvägen, men hon blir nog hemma från dagis den här veckan iaf.. vill inte riskera att hon blir dålig igen.. Och när man går på pencillin så är man tydligen extra känslig för nya infektioner...

Idag är även Elise hemma.. hon har börjat bli snorig och i morse klagade hon på ont i halsen.. Så då fick hon vara hemma.. jag är ju ändå hemma med Tilda och det är ju inte så att hon missar nåt viktigt i skolan..

Just det Petra ringde idag (en av mina bästa vänner när jag var liten). Hon flyttade till ö-vik för ett antal år sedan och sen dess träffas vi inte så ofta, även om hon oftast kommer och hälsar på när hon är i sthlm =)
Hon var här för inte så länge sedan och visade upp sin lilla bebis, en ättesöt liten Evelina är det. Hur som helst så ringde hon för att fråga om vi gjorde nåt speciellt den 14 februari, för då skulle hon nämligen döpas. Ok, det blir till att åka långt för att gå på dop tänkte jag.. men så blev det inte för dom ska ha dopet i trångsund =) Det var bättre haha!
Ja, så nu måste jag försöka tänka ut en bra present.. vill liksom inte köpa det här gamla vanliga: sparbössa, smycken, silverbestick... men vad kan man annars köpa? Nån som har nåt förslag?

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är jättenyfiken på den nya frisyren! =)



Skönt att Tilda är på bättringsvägen. Stackare att bli så sjuk när man är så liten!



Hmmmmm Ella fick fotoramar, en bok, en flagga, pengar till sparkontot, ett smyckeskrin, leksaker osv utöver de traditionella sakerna =)

2009-01-26 @ 11:09:06
URL: http://theresefamilj.blogg.se/
Postat av: nina

en stjärna, ett träd i regnskogen...? en obligation?



vill med se frillan men jag får väl vänta till kryssningsbilderna kommer upp ler

2009-01-26 @ 15:35:26
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Therese

Imorn ska jag på tisdags dejt och till tandläkaren =) Får ta det en annan dag ler

2009-01-26 @ 16:26:31
URL: http://theresefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0