mer tidsfördriv..

hittade en lista hos Jessica...

Senaste
Kompisen du träffade: Cim
Personen du pratatade med: Dagisfröken
Du fick SMS av: Stina
Du kramade: Hehe Tilda, när jag lämnade henne på dagis

Idag
Kläder: Jeans och en svart tröja..
Bättre än igår: ja, jag tror det..?

Imorgon
Är det: Torsdag
Händer imorgon: Dagis är stängt pga planeringsdag.. så vi får se vad jag och Tilda hittar på..

Favorit
Nummer: 10
Färg: Svart, vit, brun, beige.. naturfärger
Årstid: Sommar!

Nu:
Saknar du någon? Ja några stycken
Humör för tillfället? Trött.. och lite hungrig faktiskt..
Musik: Ingen.. det är helt knäpptyst..
Tidsfördriv: Städa..

Frågor och svar

Det första du gjorde I morse? Kissade
Vad åt du sist? En smörgås
Tror du på distansförållanden? Ingen aning.. det skulle inte funka för mig iaf
Vem tänker du på just nu? Natalie och Edwin.. undrar hur det går på dagis?
Tror du att personen tänker på dig med? Nej haha hon har nog fullt upp =)
Vart reste du sist? Miami (bröllopsresan)
Vad gjorde du igår kväll? Kollade på ett sjukt jävla program där barn tävlade i thaiboxning..
Liknar du din mamma eller pappa? Båda två, men mest mamma
Ler du ofta? Ja, det tycker jag väl!
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Har aldrig sett en fallande stjärna
I vems säng sov du i igår natt? Min
Vilken färg har din tröja? Svart

Sorg
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
Gråter du när du skadar dig? Det beror väl på vad det är för skada..?

Lycka
Är du en glad person? Hm, svår fråga... jo visst är jag väl glad.. men det kunde ju varit bättre
Önskar du att du var lyckligare? Ja.. vem önskar inte att man alltid var lycklig?
Är lycka överskattat? Nej absolut inte!
Kan musik göra dig glad? Nja, det beror väl på omständigheterna

Kärlek

Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja!
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja! Annars säger man väl inte det?
Har du en flick/pojkvän? Ja, man till och med =)
Är du nöjd med det? JA
Är du kär? Eh... ja!!

Hat
Vem hatar du verkligen? Inte så smart att skriva ut namn va? =)
Har du någonsin gjort en hat-lista? Haha, nej det tror jag inte
Är du en mobbare? Nej!
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja..
Har du blivit sviken någon gång? Ja.

Skolan
Gillar du skolan? Jag gillade 1-9. Gymnasiet var väl lite sådär..
Favoritämne? Dans
Värsta ämne? Matematik.
Har du spytt i skolan nån gång? Nej.
Är skolmaten god? Jag älskade fisk med filsås!!! Mumma vad gott! Nån som har recept på såsen? Skrik till =)

Så nu är det din tur! Ja just din =)
Kopiera och svara på frågorna i din blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa gud! Älskade fisken och filsåsen jag med. Fattar inte varför det var så himla gott just i skolan

2009-01-15 @ 22:13:19
Postat av: J

Ja det var jag som skrev =)

2009-01-15 @ 22:13:43
URL: http://ringadingdong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0