Naglar och potatisnäsa

haha ja så har min dag sett ut idag...

Jag tog bort mina naglar igår.. eller ja jag tog bort materialet =) Det hade ändå suttit en månad, starkt jobbat va!?
Så idag bestämde jag mig för att lägga en förstärkning på.. passade på att göra en fransk när jag ändå höll på.. då slipper jag måla naglarna på ett par dagar.

Just när jag satt och höll på med naglarna så håller Tilda på (som vanligt) att klättra i soffan... hon ska liksom klättra över armstödet hela tiden.. och vi säger alltid att:
-Nej! Du får inte klättra där, du kan ramla!
Varpå hon alltid svarar:
-Nej!
Men tänka sig, vad hände idag? Jo hon ramlade.. pladask rakt ner i golvet med ansiktet före!!
Blodet rann ur näsan och hon grinade.
Jag gick och tvättade av henne och satte lite kallt på näsan.. när jag sen tittar mer noggrant på henne så ser jag att hon har en bula i pannan, svullen näsa och fläskläpp! Lilla Drutten =)
Men men, näsan gick ju inte av iaf!
När hon sen lugnade ner sig så försökte jag återigen förklara varför man inte ska klättra i soffan.. för då ramlar man ju..
Hon ba:
Nää! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0