ny avdelning

Ja idag lämnade jag Tilda på en ny avdelning på dagis... där dom lite större barnen går.
Eller där är dom flesta födda 06 och så finns det några som är födda 05.

Fröknarna har skolat in henne på den nya avdelningen i 3 dagar och så idag började hon då på riktigt. Det var inga som helst problem =) Men det hade jag inte förväntat mig heller.. Tilda anpassar sig väldigt lätt och är verkligen inte blyg!

Annars då.. jo igår var vi i ishallen och åkte. Vi skaffade barnvakt till Tilda så att vi skulle kunna åka alla tre tillsammans (jag Andreas och Elise).
Det var roligt.. även om jag var i klass med 7-8 åringar hahaha. Åka skridskor är inte riktigt vad jag är bäst på va!? Men men jag försöker iaf =)
Nästa söndag tänkte vi åka igen, funderar på om man kanske ska försöka hitta ett par skridskor till Tilda också.. nån som vet vilken den minsta storleken är?? Hon har nämligen strl 24...

Kommentarer
Postat av: Helena

Tjohoo,



jag kan kolla om vi har några skridskor, men tror de är från 25..

2009-01-12 @ 13:05:38
Postat av: Sanna

vad jag vet så finns det från stl 23, vet att vi hade det till min lillasyster när hon va liten. Hoppas ni hittar några. Kram S

2009-01-12 @ 20:46:18
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0