Snälla grannar

Ja det är tur att man har dom =)

Kände att jag inte riktigt vill ta ut Tilda mer än nödvändigt nu när hon är så sjuk, så en granne till oss tog med Elise till skolan nu när han ändå skulle lämna sin son.
Det var riktigt uppskattat! Dels så fick ju jag sova lite längre eftersom jag bara behövde göra i ordning Elise och sen behövde jag inte väcka Tilda...för hon sover!! Och då är det bäst att låta henne göra det.

Men dum som jag är så sitter jag vaken... skulle egentligen behöva gå och sova.. för jag vet ju att när Tilda väl vaknar så bryter helvetet lös rent utsagt! Men jag är inte trött nu...konstigt nog.. tror inte jag har sovit speciellt mycket i natt, har ju legat på helspänn för att lyssna så att Tilda andas typ.. tycker det är jätte-obehagligt att hon har lunginflammation! Så vi får se hur den här dagen blir.. Jaja den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: Helena

Så jag är inge snäll då??!! K R A M

2009-01-22 @ 16:12:19
Postat av: Mickan

jo Helena du är min allra snällaste granne!!

2009-01-22 @ 16:13:41
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: Helena

:0) he he så ska de låta!!

2009-01-22 @ 16:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0