Tidsfördriv

Barnen sover och Andreas är och spelar hockey...
Kollade runt lite på kompisars bloggar och hittade den här listan hos Maria... 100 frågor om dig själv... så nu har jag att göra ett tag =)

100 frågor om dig själv!
1. är du kär? - Japp
2. har du snusat? - Japp
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej!
4. har du legat i sängen brevid en kille? - eh, ja =)
5. har du blivit dumpad? - Nope.. eller jo det har jag fan!
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej
7. tar du droger? - Nej!
8. har du dansat i regnet? - Haha det har jag säkert
9. har du pussat en tjej? - Jo men visst.
10. hatar du någon? - Hatar är ett väldigt starkt ord.. men ja..jo det gör jag!
11. älskar du någon? - Japp
12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja....
13. har du djur? - Ja just nu en fisk som heter Dennis (eller det är Elise fisk egentligen)
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - haha ja...?
15. hatar du dig själv? - haha nej
16. gillar du orange? - Jadå
17. har du haft/har oskyddat sex? - hm.. jag har två barn så.. ja!
18. har du nån sjukdom? - Nej
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - det har väl hänt
20. har du en gris? - eh.. nej inte sist jag kollade
21. har du en plattång? - ja
22. har du en bror? - Ja, den bästa av dom bästaste
23. har du sjukt bra humor? - Självklart
24. är du brunett? - Japp
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej, tar hellre ett bad
26. tycker du om hästar? - nej
27. har du en hund? - nej
28. har du skilda föräldrar? - Nej, lyckligt gifta =)
29. har du gått på simskola? - Ja.
30. har du sagt bög till en kille? - Haha ja...
31. har du sagt fitta till en tjej? - Nej inte till... men kanske om...
32. har du fuskat? - alla har väl fuskat nån gång!
33. har du en teve på ditt rum? - Nej faktiskt inte.. vi tog bort den när vi flyttade.
34. har du lunar? - hahaha nej!
35. har du MSN? - jaa
36. har du en syster? - nej
37. har du bruna ögon? - nej, blå
38. gillar du att fota? - ibland
39. har du sett dig själv brinna? - Vilken fråga... nej det har jag inte
40. hjälper du dina vänner? - Ja så ofta jag kan
41. gillar du tacos? - mmm
42. tycker du att du är söt? - Jag tycker ju inte att jag är ful iaf...
43. har du dansat? - Mycket!
44. har du spelat fotboll? - Ja i 10 år
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - JA!
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - haha nej
47. har du ätit sniglar? - Nej, och kommer inte göra det heller!
48. äger du en locktång? - Ja, men använder den dock inte haha hur skulle det se ut liksom?
49. gillar du att tugga tuggummi? - ja
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - japp
51. gillar du kläder? - ja
52. hatar du falska vänner? - har inga falska vänner... är dom falska kan jag inte kalla dom för vänner...
53. gillar du räkna matte? - Nej, jag suger verkligen på det
54. älskar du någon nu? - Ja
55: har du gråtit inför en vän? - japp
56. kan du sjunga? - haha nej!
57. har du sett nån dö? - ja... min morfar
58. säger du vad du vill? - ja oftast.. fast det är klart.. det går ju inte alltid..
59. är du stor? - nej.. kommer aldrig bli stor
60. vad är ditt hela namn? Micaela Marie Jangbåge
61. kan du tala spanska ? lite
62. är du kortare än 1.60? - ja... 1.58
63. älskar du sommaren? - Ja, jag är en soldyrkare
64. älskar du vintern? - Bara om det är mycket snö!
65. har du mer än 6 par skor? - haha ja!!!
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ibland
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja men det var inte långt till marken
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nej tyvärr.. måste nog införkaffa mig fler "slappbyxor"
69. gillar du att städa? - ibland faktiskt
70. gillar du att sova länge? - Ja, men det händer ju inte ofta att man får det..
71. har du vart med om en olycka? - Nej ingen större
72. är du förvirrad? - haha ibland
73. har du mer än 6 par byxor? -ja
74. har du förlorat en vän? - nej ingen nära vän iaf
75. gillar du att shoppa? - klart jag gör det!
76. har du varit i paris? -ja 2 ggr. men bara för att mellanlanda
77. gillar du spindlar? - Spindlar är min absolut värsta fobi!!!
78. klarar du dej själv? - Beror på vad man syftar på..
79. har du lagat mat? - Ja typ varje dag..
80. är du klantig? - nej det vill jag väl inte påstå
81. har du foppatoffler? - nej.. fick ett par på min möhippa, men dom försvann?
82. har du mer än 20 låtar på din data? japp
83. sminkar du dej innan skolan? - går inte i skolan men när jag gick så sminkade jag mig alltid
84. har du träffat en kändis? - Ja
85. har du mer än 7 par nagelack? - typ 107 kanske..
86. har du busringt? - Nej var för feg för det haha.. men jag var med när kompisar gjorde det
87. har du skällt på din bror? -jadå
88. har du en vän som skiter i dig? - Ja det kan man nog säga.. till viss del
89. har du velat göra saker men vågar inte? - jaa
90. sover du med nått gosedjur? - haha ja Andreas
91. har du åkt nånstans utan att du får? - ja det har jag säkert
92. vill du bara bort ibland? - ja...
93. har du tältat? - Ja men jag tycker INTE om det
94. har du brännt dig? -jadå
95. har du lekt med levande ljus ? - ja
96. har du lekt anden i glaset? - ja nån gång typ..
97. skäms du ibland? - nja.. inte ofta
98. bor du i skåne? - nej...
99. gillar du hip hop/rap musik? - nej det hör väl inte till favoriterna
100. är du på sista frågan nu? - ja... äntligen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0