Blixtrar och dunder!

Satan vad det har regnat idag och åskat och blixtrat! Har gått med ont i magen och huvudet hela dagen... tycker att det är så fruktansvärt obehagligt...

Var iväg på ett ärende till sthlm södra idag och vi åkte ganska tidigt Elise och jag.... jäklar vilken åska!... usch. nej vart var jag nu då? Jo, vi åkte tidigt ja och då var det sol och varmt ute så både jag och Elise åkte i shorts och linne... när vi sen skulle hem då började det... och SJÄLVKLART när man åker kommunalt till Nynäs så är det nåt som skiter sig!
Tåget mötte inte upp i v-h, fick vänta 40 minuter där sen var det typ 100 signalfel på vägen hem så vi missade bussen och fick vänta 20 minuter till... men men så är det att bo här, det är bara att vänja sig...

Annars då? Jo livet rullar på i lagom takt. Snart semester för oss :-)

Att se fram emot nu då? Garagefesten ska bli kul! Och helgen efter det ska jag träffa några klasskompisar för att ta ett par öl på söder, det ska också bli skoj!

Semesterplaner har vi inga direkt... Ska försöka få tag på farfar min för att se om vi kan komma och hälsa på honom på Öland... då kan vi passa på att gå till Ölands djurpark och sen på vägen hem förbi Gränna och titta när dom gör polkagrisar. Det var lite som tradition för mig när jag var liten. Då åkte vi ofta och hälsade på farfar och varje gång vi åkte hem så fick vi åka dit och titta och köpa med oss polkagris-klubbor och grejer :-)

Ja sen ska vi till Utö över en helg eller nåt och hälsa på kompisar. Så nej några större planer har vi inte. Känner lite som så att när det är semester så vill jag nästan kunna ta dagen som den kommer... och inte stressa.

Nä nu ska jag nog ta och göra lite nytta här hemma eller nåt.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: natah

jag har också hört talas om den där garage festen :D verkar vara rätt stor grej?

2009-07-05 @ 18:36:42
URL: http://natahpatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0