Fest på G

Ja inte förrän i morgon, men ändå :-)
Det var länge sedan jag festade på riktigt... måste ha varit senaste kryssningen tror jag...
Det blir ju inte riktigt så ofta när man har barn. Men vad gör väl det? Känns nästan som att man har växt ifrån det lite... fast som sagt NÄSTAN hahaha.

Idag ska det tydligen bli fint väder... och jag som hade tänkt att städa... väntar nog tills i eftermiddag med det.
På dagen ska jag nog passa på att städa ute ist. Började att klippa häcken igår kväll men det blev så mörkt, så jag tänkte fortsätta idag. Det är en jävla massa häck! Men det blir nog bra när det är klart... men eftersom det är jag som klipper och att jag inte är så lång så blir den my6cket lägre nu än vad den var innan :-)
Men det gör inget, den kan behövas klippas ner en hel del...

Jaha kul information att läsa om liksom... men men har inte så mycket annat att berätta faktiskt :-)

Sökte ett jobb jag gärna vill ha i onsdags... hoppas att hon ringer och har ett positivt besked till mig! Fast det blir nog inte förrän nästa vecka tror jag... Håll tummarna åt mig nu!

Kommentarer
Postat av: natah

var köpte du din snövt kostym? :D

2009-07-23 @ 11:22:55
URL: http://natahpatta.blogg.se/
Postat av: Nathalie Fallsten

Du får ta och uppdatera lite bättre Mickan! ;D

Jag såg att du ville ha hjälp med en ny design också, om du vill kan jag försöka mig på att göra en. Det var ett tag sen jag höll på med koder och sånt, men om jag börjar igen så klarnar det nog till lite ;D

Så ja, om du inte hittat nån annan som ska hjälpa dig kan du ju alltid höra av dig :D

2009-08-26 @ 12:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0