tjolahej

Dagen har spenderats hemma hos Fia idag. Mycket trevligt och barnen levde rövare som vanligt haha!
Alexandra var även på besök med sina barn... vad dom hade växt! Tyckte inte att det var såå länge sedan jag såg dom, men jo tydligen! :-)

Riktigt tråkigt väder just nu.. fast vi fick en liten solstund mitt på dagen så då passade vi på att gå ut i lekparken med barnen.

Nej nu har barnen torkat efter badet så nu är det dags för dom att hoppa i säng.
Andreas är inte hemma ännu (han har varit och tatuerat sig). Så jag får lägga båda barnen själv.. annars brukar vi turas om.

På tal om tatuering.. jag kom på att jag aldrig la in någon bild på min som jag pratade om förut.
Men det är bara för att den inte har blivit klar ännu... det har kommit lite saker emellan både från mitt håll och tatuerarens...
och nu känner jag inte för att göra klart den förrän efter sommaren... blir ju jobbigt om det blir tok-fint väder.. då får jag ju ändå inte vara i solen med tatueringen...

Hur som helst.. det jag skulle komma fram till varatt jag lägger in bild nu iaf även fast den inte är klar:
Det här är då hur det såg ut från början och sen körde vi igång..


Här bytte vi ut den första röda färgen (som syns på stjärt-fenan) till den mer klar-röda.
Jag gillar mönstret på huvudet extra mycket


Det här är den senaste bild jag har, fast vi har dock hunnit längre än så på tatueringen..


Nej ska faktiskt se om jag får tag på tatueraren så han kan skicka över dom sista bilderna... eller så kan jag ju be Andreas att fota ikväll... ja det blir nog lättast :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Får vi se andra före och efter bilder också :0) ?

(Jag var bara tvungen)

KRAM

2009-07-08 @ 12:39:13
Postat av: Anonym

varför tatuerade du över den gamla? Var det barnens namn?

2009-07-08 @ 21:17:37
Postat av: Anonym

sjuuukt snygg.. och ja barnens namn är väl fint det också men man såg faktiskt inte riktigt vad det stog för namn.. och sålänge man själv ör nöjd :)

2009-07-10 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0