Ååh!

Var ner till stan idag för att gå till the phone house. Min mobil har nämligen blivit vattenskadad och jag ska få ut en ny på försäkringen.
Det jobbiga är bara att jag pratade med dom i butiken i farsta så det var ju där allt "gick igenom"... det betyder att jag måste åka dit för att få en ny också... helt sjukt ju..
Jag menar the phone house som the phone house... det borde väl inte spela någon roll?... men jo tydligen...

Jaja väntar på att gubben ska komma hem... har lite ärenden idag så då passar vi på att åka till farsta då. Så jag får en ny telefon idag iaf :-)

Vad jag förstod det som så blir det en samsung U600. Nån som har en sån? Är den vettig?

Kommentarer
Postat av: Marie

Du du du jag e såååå sugen!!!! Vi får snacka nån dag, jag vill vill vill...... ;D Hur mås det nu?

2009-06-24 @ 11:16:40
URL: http://www.lisamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0