jag lever

Ja men visst gör jag det... har bara inte haft ork att skriva i bloggen....

I morgon är det midsommarafton... vad händer då? Inte ett jävla skit vill jag tala om :-)
Vi brukar ju gå ner till hembygdsgården, men efter de senaste 3 gångerna (eller vad det är) så känner vi bara att: nä fan det är inge kul där nere... det finns typ ingenting för barnen.... jo fiskedamm och svindyra ballonger typ hahaha.

Så i år har vi bestämt med några andra "grannar" att vi stannar hemma och käkar lite gott tillsammans bara... och kanske spelar lite spel eller nåt.
En annan går ju på dexofen... så jag får inte dricka någon alkohol...
Så det blir nog en riktigt lugn midsommar och det känns bra för mig att vara nära hemma just nu också, med tanke på medicineringen.... fan jag blir ju helt utslagen av den! Måste nog ta och dra ner på den nu!

Kommentarer
Postat av: nina

men det är det väl värt? att inte få dricka menar jag ler

vi skall juh ned dit... och dansa och köpa snordyra lotter...

2009-06-18 @ 10:13:33
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Therese

hoppas att allt är bra! =)

Har inte heller nån större lust att gör nåt speciellt imorn. Ska nog stanna hemma och äta gott =)

2009-06-18 @ 11:23:29
URL: http://theresefamilj.blogg.se/
Postat av: Natalie

Men man behöver ju inte dricka när man tar dexofen, man blir ju dyngrak av tabletterna bara!!haha Hoppas du får en bra midsommar puff!

2009-06-18 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0