Skolavslutning

Japp idag har Elise slutat 6-års :-)

Vi var nere i svandammsparken...
Barnen var jättesöta och sjöng så fint!! Fan man märker att man är blödig när det kommer till såna här tillställningar :-)Tilda druttade i vattnet medans barnen sjöng. Varför blev jag inte förvånad liksom... hahaha.

Efter det åkte vi hem och mumsade jordgubbstårta och Elise fick en sparkcykel i avslutningspresent av mina föräldrar.
(hon hade en förut men den blev stulen).
Sen tyckte inte min mamma att Tilda skulle bli svartsjuk så hon fick en hon också... fast med 3 hjul :-)

Vi har varit ute precis hela dagen nästan.. eller ja jag gick in för en timme sedan kanske för att fixa naglarna på Helena och nu väntar jag bara på att barnen ska somna... dom är ju lagom trötta just nu och bara bråkar med varandra...

Jag har tyvärr inga bilder från idag då puckot (jag) glömde kameran hemma...
Men pappa hade sin med sig så så fort han loggar in på msn så ska jag be honom att skicka över korten till mig.

Hade bäst allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0