tjohoo!

Tjaba tjena hallå! Allt bra med dig?
Här är allt bara på topp ska ni veta!

Helgen var väl inget speciell... tråkväder och så.. men men ... passade ju på att rensa lite kläder och förråd och sånt så man fick ju tiden att gå iaf!

Älsklingen köpte en ny leksak i helgen också!
Den är svart och grön och låter brum haha kan ni gissa vad det är???
Kan det vara en kawasaki 250?? Jamenvisst kan det det hihihi.

Idag är det föräldrafika på dagis.. med tårta och grejjer. Mumsigt mumsigt!

Ha ha mina barn är sköna förresten (om ni inte visste det redan).
Elise har kommit in i en bitch-period... eller ja jag vet inte hur jag ska förklara.. men typ stroppig kanske hahaha!
Hennes miner och sätt att prata på är bara fööör roligt ibland!

Och Tilda är inne i en äckel-period haha allt är bara äckel... Äckel-snigel, äckel-blöjor mm mm.
Fast det bästa är ändå äckel-Nena hahahahaha (äckel-Helena).

Jahapp... ska ta ett bad nu... för det känner jag för :-)

Mickan bara ler.... vad är hemligheten? :-)

Kommentarer
Postat av: nina

bitch-perioden kommer bli värre... bara du vet! har en hemma som vet allt! vad man än säger så vet hon redan det...

2009-06-08 @ 13:20:25
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: susanne

jo jag tänkte på de, kanske dags att ta bort snön :-) på din sida

2009-06-09 @ 20:47:55
Postat av: mickan

VA!? Jag ser ingen snö... har jag inte tagit bort den??

2009-06-10 @ 07:40:38
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: Paula

uuuuuuuhhhh....på måndag smäller det bejb :-D sweet!



stor kramis!

2009-06-13 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0