Bio

Ja ikväll är det dags för bio!
Undrar när jag var på bio själv senast (om man räknar bort biobesöken med Elise).... Flera år sedan ju!!

Idag är det en shopaholics bekännelser som gäller och jag blev bjuden av Paula.. kanske redan har skrivit det? Jaja det tåls att sägas igen haha.

Det enda jobbiga just nu är att jag inte har nån hårspray!! Lycka till att fixa min frilla utan det liksom! Nä det får bli att ta en tidigare buss så att jag kan köpa innan jag åker, får väl stå som ett fån ute och fixa håret hahaha men vad gör man inte? Har ringt dom grannar som är hemma, men ingen har hårspray...
Och det jobbigaste är ju att för att få till luggen bra, så behöver den fönas med sprayen i... men det kommer ju inte gå nu...
Vilka problem man har =)

Kommentarer
Postat av: nina

måste kännas jättejobbigt ler hoppas frillan blir bra och att filmen är ok

2009-03-16 @ 14:19:33
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: natah

Jag hade fått jobbet på coop som jag hade sökt som ska byggas i ericsson hallen. :)

2009-03-16 @ 22:10:10
URL: http://natahpatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0