Fredag

Lite dålig uppdatering här tycker jag... men vad gör väl det?

Veckan har flytit på ganska bra måste jag säga.

En tråkig sak dock var igår när jag var till skolläkaren med Elise.
Dom kollade hennes hörsel och det visade sig att på höger öra hör hon perfekt men inte på vänster. Då slog det mig att när hon hade öroninflammation sist så sprack ju den trumhinnan.
Och när han kollade nu i örat så visade det sig att det fanns vätska bakom...
Konstigt då tycker jag att när jag var på återkontroll hos vårdcentralen så sa han att allt hade läkt fint...?
Men men nu skulle skolläkaren skicka en remiss så att vi får kolla upp det igen och så får vi se vad man gör åt saken då...

Annars då?

Jo jag påbörjade ju min tatuering i fredags... meningen var att jag skulle vara där redan kl 12... men på väg dit ringer min brorsa och säger att mormor är på sjukan nu och det är riktigt illa... (vi trodde att det var hennes sista timmar...)
Så jag var ju tvungen att åka dit.
Men senare åkte jag till tatueraren iaf... kl var då 14.30 ungefär så vi hann ju inte så mycket... men men mormor var liksom viktigast i det här läget!
Nu är hon på benen igen stålmormor =) Och ska faktiskt få åka hem idag!
Men vi får se hur länge det varar... hon är ju faktiskt riktigt sjuk... =(

Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning för att åka och fortsätta med tatueringen... ser fram emot smärtan... eller inte! Fan vad onte det gör att tatuera över den gamla!
Men men vill man vara fin får man lida pin heter det ju tydligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0