I´m Baaaaaack =)

Ja nu e jag tillbaka.. fortfarande med huvudvärk dock... Men den är inte alls lika kraftig som förut!

Vad har hänt under tiden då??

Jag har fyllt år (igår).... vi har sålt bilen... jag har bokat tatueringstid (den kommer bli gryyym!!)...

Hjälp vad jag glömmer fort bara för att jag inte har bloggat... gör man det varje dag så är det ju ganska svårt att glömma bort vad man har gjort liksom =)

Min kompis som jag skrev om i ett tidigare inlägg (om förlossning) Har fått sitt barn nu.. det blev en liten Elton =)

Hm... ja... vad fan har hänt egentligen!?

Jo en rolig sak: Paula ringde mig igår och bjöd med mig på förhandsvisningen av en shopaholics bekännelser på måndag!
Det ska bli jäkligt kul!!!

Nej hörrni, jag måste nog tänka lite mer innan jag skriver tror jag hahaha, har ju fan minne som en guldfisk just nu känner jag!

Kommentarer
Postat av: susanne

Grattis i efterskott!

2009-03-15 @ 09:28:17
URL: http://stalkronan.blogg.se/
Postat av: natah

nej fy vad hemskt. hoppas det blev en superbra födelsedag för henne.

2009-03-16 @ 11:36:19
URL: http://natahpatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0