Lista...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att nynäs-hockey vann matchen.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var på väg till skolan med Elise
Vad gjorde du för 15 min sedan: läste boggar
Det sista du sa högt: hejdå
Det senaste någon sa till dig: hejdå
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: spaghetti och köttfärssås (middagen igår)
Vad var det senaste du köpte: godis i ishallen
Vad är det för färg på din ytterdörr: blå på utsidan och vit på insidan
Vad är det för väder hos dig nu: lite mulet och trist
Godaste glassmaken: Choklad, gärna med chokladsås också =)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut, det hände ju mig =)
Sover du tungt: nja, nej det kan jag nog inte påstå
Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan, men när jag väl gör det kan dom vara skit-läbbiga!
Favoritklädsel: hm, svårt..
Vad ser du om du tittar till höger: en öppen garderobsdörr
Vad gör dig glad just nu: min tatuering jag håller på med =)
Vad ska du göra härnäst: städa lite kanske?
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: irriterad för att jag som vanligt har vaknat med huvudvärk...
Favoritgodis: har ingen riktig favorit... gillar det mesta
Kläder just nu: jeans och linne
Sommarplaner: resa till fjällen, nån djurpark... ja det blir hemma i Sverige iaf
Hur många kuddar sover du med: två, minst!
Spelar du något instrument: nope
Morgon eller nattmänniska: inget haha
Vad är viktigast för dig: att familjen får vara frisk!
Är du kittlig:ja jätte!!
Snarkar du: nope
Stjärntecken: fisk
Äckligaste insekten: spindlar!!! Fast är det en insekt? jaja skit samma dom är iaf det vidrigaste som finns!!
Stökigt eller välstädat: välstädat!
Längtar du mest efter just nu: Sommar och ett jobb med bra betalt =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0