ok... alla mot mig då...

hahaha i dom bloggarna jag har kollat på idag och av dom som har skrivit om let´s dance så tycker alla att rätt par vann..
Jag har fått kommenater som säger detsamma...
Och nu för en stund sedan ringde min mormor och så började vi prata om just gårdagens program och hon var sååå glad för att Magnus hade vunnit för han var minsann bäst! Och han hade lärt sig dansa för sin frus skull för hon var ju så dansant tydligen och det var beundransvärt hahaha. Sötaste mormor!!!

Jaja jag tycker ändå att Laila var jättebra =)
Speciellt deras sista nummer, man blir ju fan tårögd av att se på det! hahaha

Nä, dags att ta bort maken från playstation nu för det är dags för robinson strax.
Och sen vid 20.30 är det dags att släcka ner här.

Kommer ni släcka era lampor ikväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0