Öm..

Ja idag är jag ju lagom öm i armen... efter tatueringen igår.
Satt i 3½ timme, sen fick både tatueraren och jag nog...! Fan jag började liksom frysa och skaka..?
Och det gjorde ju lagom ont också.. det värsta är nästan när han torkar av allt eftersom.. speciellt när man då suttit ett bra tag... Nä nu väntar vi på att det här ska läka och sen kör vi vidare.. =)

Sen måste jag ju bara skriva om Let´s Dance....
Alltså Lailas dans var ju helt otroligt bra, och hon var verkligen såå duktig. Hade det varit första gången man kollade på programmet och man inte visste vem hon var innan så vette fan om man hade förstått vem som egentligen var proffdansare...?
Tycker faktiskt att hon skulle ha vunnit!

Alltså ser man till vem som har utvecklats mest så är det ju Magnus absolut, men om man ska rösta på den bästa dansaren så är det ju helt klart Laila...
Ja som sagt, tyckte inte att rätt par vann....

Kommentarer
Postat av: nina

me magnus är så cool!!! ler och sen tyckte jag att hans dansparter förtjänade att få vinna, hon har vart 2:A alla andra år!!



hoppas tatueringen blev bra, visa bild snart!

2009-03-28 @ 11:48:58
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Helena

Men jag tycker att rätt person vann!!

2009-03-28 @ 15:19:32
Postat av: Anonym

Men jag tycker att rätt person vann!!

2009-03-28 @ 15:21:06
Postat av: Mickan

ja men Helena du är ju mupp också!!

MOAHAHAHA!!!

2009-03-28 @ 16:31:07
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: Elin

visa bild då bruttan : )

2009-04-15 @ 19:32:20
URL: http://ganskasmidig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0