Blommor...

Har precis avslutat ett telefonsamtal med mamma. Vi har precis bestämt blommor till begravningen.
Dels till det som ska vara på kistan och sen handbuketter.... Snart är det dags... snart har vi tagit vårat sista farväl... =(
Känner att den här torsdagen kommer bli den jobbigaste dagen på länge!

Elise har förresten bestämt sig för att hon inte vill följa med... hon fick tänka på saken själv ett tag och kom fram till att hon inte vill...
Skönt att hon bestämde det själv tycker jag!

Gud vad jag känner att min blogg har blivit tråkig... eller alltså, jag har ju liksom inget glatt att komma med... skriver bara om min egen sorg... men så får det vara helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: nina

man får ha sånna bloggar lite då och då. jag har bara gnällt över min grav och nu gnäller jag bara över att jag ammar hela tiden, hur kul är det att läsa på en skala ler



vet att det kommer kännas piss på torsdag men det är skönt när det väl är över och man får ha det bakom sig.



2009-05-04 @ 12:44:57
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0