Färdiga!

Ja nu är vi äntligen färdiga hemma hos mormor... lägenheten är tömd!
Eller ja för våran del iaf, nu ska min bror dit och hämta dom sakerna han ska ha bara och sen ska mamma dit någon dag i veckan och dammsuga och skura golven.
Fan vad skönt det känns... men ändå jobbigt. Så slutgiltigt liksom...
Igår var det verkligen en jobbig dag i lägenheten för vi träffade på dels en av hennes hemtjänst-tjejer (hon hade hand om någon annan i huset just nu) och då pratades det ju en hel del och sen träffade vi även en av hennes gamla grannar som hade så mycket gott att säga om henne... det var lite tungt.

Idag regnar det här så jag ska faktiskt passa på att göra om två hyllor som jag tagit hem från mormor.... tanken var att vi skulle sälja dom men igår när vi tog hem dom så ställde vi ut dom på den inglasade uteplatsen och jag tycker nog att dom passar in där.
Dock så är dom bruna och vi vill ha mycket vitt där ute.
Så nu ska jag alltså sätta mig och slipa dom för att sen måla dom vita. Tror nog att vi har vit fär hemma till och med!
Sätter in en bild på hur dom ser ut nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0