haha bra uppdatering här :-)

men men vi gör som sist... vad har hänt då?

Varit hos mormor och rensat... blir fan aldrig klara!

Tilda har börjat halta..eller nu har det blivit bättre.. men ändå hon började helt utan anledning...

har haft grymt fint väder i helgen och vi har varit duktiga och fixat på tomten... planterat blommor, klippt gräset.. fått upp stengrillen..

jahapp det var väl det typ haha. Nä men om man inte skriver varje dag det man har gjort så glömmer man ju fan bort... eller ja jag gör det iaf!

Kollade melodifestivalen också ja och jag tycker att rätt låt vann! Kul tycker jag att norge vann för det ligger ju i norden, samma sak med tvåan island, också norden ju och sen trean var ju i stort sätt svenskt...en svensk sångare, svenska dansare och svensk låtskrivare (var det inte så?)

Sen vårat egna svenska bidrag... nja det gick ju inte så bra va!? Tyckte i9nte att det lät bra alls... eller alltså hon lät ju inte som hon brukar...eller?

jaha nähä... det får räcka.. nu ska jag kolla era bloggar för att se om ni är bättre än mig på att uppdatera :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0